Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies.

Mamy 10 ofert pracy!

Opis stanowiska: Kierownik ds. administracyjnych w adminstracji państwowej

Poniżej znajdują się zagadnienia kluczowe dla wybranego stanowiska

Opis stanowiska

Branża administracja państwowa
Poziom stanowiska kierownik / manager małego zespołu
Zakres obowiązków przygotowywanie niezbędnej dokumentacji potrzebnej do realizacji bieżących działań Urzędu nadzór nad pracą podległego zespołu nadzorowanie spraw inwestycyjnych, gospodarczych i transportowych organizowanie pracy firm współpracujących (remontowo- budowlanych, serwisowych) wewnątrz urzędu i na terenie przylegającym realizacja zamówień publicznych współpraca z radą gminy i radą miasta
Doświadczenie zawodowe w branży 3-5 lat
Umiejętności:
Obsługa komputera
  • MSOffice
Umiejętności
  • analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
  • organizacja pracy własnej
  • samodzielność
  • sumienność i dokładność
  • umiejętności analityczne
  • komunikatywność
  • kultura osobista
  • umiejętność negocjowania
  • Stanowisko wymaga umiejętności FrontOffice tak
    Stanowisko wymaga umiejętności analitycznych tak
    Inne wymagania znajomość podstaw prawnych funkcjonowania administracji samorządowej znajomość ustawy prawo zamówień publicznych znajomość podstawowych przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
    Powrót
    Zamknij

    Lorem ipsum dolor amet

    Ładuję...

    • Praca-Kariera Sp. z o.o.
    • ul. Innowatorów 8
    • Dąbrowa
    • 62-070 Dopiewo
    • tel. 61 224 00 41
    • email: n.nyckowska@eurekagroup.pl
    Znajdź Brevio na: